12 d’oct. 2011

Via Terra de Dinosaures

CINGLERA DELS ESPLOVINS (Paret Bucòlica)
by Montse Molano
  • Llargària:160m
  • Dificultat: 6a, 5b obligat
  • Material utilitzat: Cintes exprés
  • Orientació: Sud-est
  • Ressenyes consultades: EscalatroncsKutrescaladors


Fa temps que tenia ganes de conèixer aquesta via, i el meu company i un dels que vénen, som quatre, la tenien pendent d'acabar, al febrer de l'any passat es van baixar per la rasca i vent que feia.
Avui faig el salt al meu company amb l'amic Esteve que ara viu a la Seu, va bé de tant en tant fer canvis si el company habitual és la teva parella, doncs a vegades la confiança es posa en contra, però també la coneixença és un grau.
L'Esteve fa poc que l'ha fet, de fet dissabte passat, i com ell va fer els llargs senars, començo jo i ens segueix l'altre cordada. La roca de la via és increïble i el primer llarg té uns curiosos carquinyolis, només s'ha d'anar amb compte amb la roca al sortir per dalt.
Una via ideal per a relaxar la ment, posar en forma el cos i gaudir d'un dia tranquil d'escalada, i fins hi tot si ets un ganes pots empalmar amb un altre, llàstima que la baixada de la paret no és gaire engrescadora per a fer-ho, bé, és el meu parer, doncs m'estic recuperant d'una lesió de lumbars i les baixades a lo loco les pateixo.

Primer llarg
Segon llarg



Inici quart llarg
Segon llarg



















Arribant R4

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada