12 de nov. 2011

Via Itaca

MOLES DEL DON (Els Estrets)
  • Llargària: 140m
  • Dificultat: 5c
  • Material utilitzat: Cintes exprés
  • Orientació: Sud-est
  • Ressenya:
by Montse Molano
Que dir d'escalar als Estrets, un lloc tan idíl·lic! És concorregut però tranquil, on les parets rocalloses s'uneixen a l'aigua, on fa temps que tenia ganes de tornar i ara ha sigut el moment ideal. Fa dues setmanes i mitja que estic operada d'un oïda i aquest lloc s'esdevé a la mida per a provar com estic de forces, de la resta ja soc ben conscient que el cap encara em roda.

Volíem fer la Pasión por la birra, una d'aquelles que ens falta, però les dues úniques cordades que avui al migdia anem a escalar, anem al mateix lloc, i com jo vaig fent les meves esses, ens avancen a l'aproximació i a l'espera decidim repetir la Itaca que està al costat.

Jo crec que de tant en tant apareix l'àngel de la guarda i aquest cop ho ha fet, doncs ai si haguéssim tingut l'oportunitat de ficar-nos a les birres que encara li tira més... doncs al primer llarg de la Itaca en algun pas pateixo les conseqüències del meu estat, després el tema es suavitza i amb la corda per davant vas fent.

La via està ben equipada encara que no per a baixar la guàrdia, alguna assegurança concreta no protegeix bé quedant un "sartenazo" (expressió molt simpàtica utilitzada pels puretasclimb). Es pot rapelar per ella o bé baixar caminant per l'extrem dret fins a una canal que es pot desgrimpar o rapelar.

Segon llarg

Arribant R2

Pas sortida R2

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada