19 de nov. 2011

Via Sal de Frutas Eno

ROCA NARIEDA
by xgrane
  • Llargària: 600m
  • Dificultat: 6b (6a+ obligat)
  • Material utilitzat: Cintes exprés i alguna baga
  • Orientació: Sud
  • Ressenya consultada: Al bloc alturgell

Roca Narieda, un lloc per a gaudir del calcari quan fa fresca. Aquesta ja és la sisena via per diferents parets d'ella, no m'ho acabo de creure. El meu somni era la Xelo-Bam i ara ja em porto unes quantes més, carai, tot per la lesió lumbar que em té apartada dels piolets!

Escollim aquesta perquè veiem que a la novena tirada podrem abandonar, doncs som tres i jo fa poc més de tres setmanes que em vaig operar d'un oïda i no estic per a gaires més trotes.
Encetem la primera tirada i jo em remiro els primers metres, que verticals, on estan les plaques d'adherència que m'havien promès? El primer de cordada passa amb alguna petita dificultat, el segon va fletxat i jo com puc, fent algun acero i crec que ha sigut pitjor, encara l'he tibat més, per sort de seguida l'escalada es torna adherència, equilibri i col·locació, i així fins al novè llarg, plaques tècniques i obligades de calcari compacte, algunes d'elles ratllades per canalons fantàstics que es veu que recorden al Naranjo.
Vaja, es que fins hi tot he gaudit, aquest tipus d'escalada és el que millor se'm dóna i això d'anar de segona amb la corda ben justa ajuda que ti cagues!
A la novena tirada com teníem previst abandonem la pared fàcilment fent una petita pujada fins a on veiem que podem flanquejar cap a la dreta, és molt evident i hi ha alguna traça de camí.

Primer llarg
Inici 1r llarg
Segon llarg
Sisè llarg



Sisè llarg

Vuitè llarg
Vuitè llarg


Novè llarg
Novè llarg















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada