11 d’abr. 2012

Via Ful de Sac

EL SETRILL
by Escalatroncs
  • Llargària: 110m
  • Dificultat: 6a (5c obligat)
  • Material utilitzat: Cintes exprés
  • Orientació: Sud
  • Ressenya consultada: Escalatroncs

No estic gaire fina i tinc els braços una mica trinxats, però una trucada de la Laura m'anima a sortir i a la festa també s'uneix el Xavi, tots dos son benevolents amb mi i em deixen escollir la via. 
La veritat no sé on tenia el cap o es que les ganes em poden, doncs encara que és una via prou equipada has de pujar. 
L'inici de la via és totalment ombrívol, fi i vertical, el fred mossega i em sembla estar escalant en gel sense guants. Després de la panxa la cosa canvia dràsticament, trobem sol i roca magnífica, però el vent previst bufa i amb força, la força que a mi em falta avui als meus avantbraços.
La muntanya aquest cop m'ha posat a lloc i amb una via tinc prou, doncs després els companys a pesar de que les condicions meteorològiques no amainen continuen amb la diversió a l'Ocell Garratibat a l'agulla del Cap del Guerrer.

Des del Cap del Guerrer
Inici primer llarg

Segon llarg

Tercer llarg

Tercer llarg

2 comentaris:

  1. Hola Moliclimb! sóc el Jaumegrimp que vàrem coincidir al Monòlit groc; com va anar la baixada? et passo el meu e-mail per si em pots passar alguna foto : jaumeplanell58@gmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Jaume, la baixada caminant ok, hi han algunes traces de camí, s'ha de flanquejar i pujar un tros fins agafar la pista que bé del telefèric de St Joan.
      Encara tinc que descarregar les fotos, més tard ho faré i te les envio!

      Elimina