22 de jul. 2012

Barranc de Viandico

MASSÍS DEL MONT PERDUT
  • Llargària: 1500m
  • Desnivell: 120m
  • Dificultat vertical: 2
  • Dificultat aquàtica: 3
  • Material: 2 cordes de 15 o una de 30
  • Horari de descens: 2 hores


Avui anem amb la colla d'amics que hem quedat per a passar part del cap de setmana. En total som vuit, tres d'ells uns bons barranquistes, sons els que ens guiaran per bon camí, doncs la resta bàsicament ni idea, jo mateixa, molta escalada, alpinisme i demés punyetes, i si això depengués de mi, tots ofegats, je je.

Nosaltres trobem el pàrquing ple i deixem els cotxes més amunt en la carretera, o sigui, tenim un mica més de mitja hora d'aproximació i una mica menys de retorn. La primera zona del barranc és sense aigua i encara que diuen que té poc interès nosaltres la fem, així escalfem una mica més abans de mullar-nos i algun tram curiós hi ha, com una gran cova i alguna formació pintoresca. Quan s'arriba a la surgència l'aigua és abundant i freda, després anem trobant salts, ràpels i demés atraccions típiques del medi fins arribar a la bonica part final.

Algunes fotografies son de dos de la colla, ells portaven càmera aquàtica i jo anava distreta en aguantar embotida dins del neoprè horrible que vaig llogar, fins hi tot vaig acabar traient-me la jaqueta a mig barranc, no em va sortir bé voler amagar els kilograms demés. 











2 comentaris:

  1. Ep veig que ja heu tornat de vacances! quin barranc mes refrescant!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uf, vam estar quasi sis setmanes fora i l'arribada ha sigut una mica dura, entre malalts familiars i acumulació de tasca m'està costant la tira de posar-me al dia!

      Elimina