8 de des. 2012

Via Josep, Elena i Oriol

EL TRIDENT (Montsec d'Ares-Àger)
  • Llargària: 170m
  • Dificultat: V+
  • Material utilitzat: Cintes exprés, un parell de bagues per a sabines, semàfor microfriends i link cam verd i groc
  • Orientació: Sud
  • Ressenya consultada: A la revista Vèrtex núm. 193


Avui anem Xavi i jo a repetir aquesta via, el primer cop va ser a l'any 2005 i com no, més d'algun apuro vaig passar en aquelles dates, per això, ara que vaig una mica més rodada, em fa gràcia tornar a escalar-la per a veure com ho passo.

Un cop a peu d'ella no em recordo de res, només se que fa un fred de nassos i que l'inici es troba a l'ombra. Ens esperem una bona estona per a veure si acaba d'entrar el sol, ai, que m'estic estovant, i quan quasi li dóna m'enfilo sense més espera, que son les 12:30 i amb el dia tant curt al final ens atraparà la nit en el descens.

En la meva memòria tenia guardada la via com a bona i guapa, i no ha defraudat gens ni mica al meu record, és ben trobada, variada i té dues darreres tirades molt atractives, en aquestes fàcilment he recordat algun pas. La llàstima és que hem patit una rasca considerable, no hem estat protegits del vent i encara que el sol radiava en tot el seu esplendor, la temperatura ideal d'encadene deuria estar a la lluna.


Inici primer llarg
Segon llarg


Inici quart llarg

Quart llarg, no gaire lluny de l'R4

Inici cinquè llarg

Cinquè llarg


2 comentaris:

  1. Es veu una via molt interessant, ara que amb fred...!!! jo esperaré a que escalfi una mica em sembla per repetir-la

    ResponElimina
    Respostes
    1. Passar fred escalant roca crec que és lo que menys m'agrada!

      Elimina